Madd.Dogg :confused: suan fıfa 2007 menajerlik oynayan hemen hemen herkes Türkçe olmadığı için zorlanıyor.%100 Türkçe yama bulan biri varmı ?:confused:
kurdt kendi agzinla demissin herkes zorlaniyor die sen nie zorlanmiosun peki senn tuzun kurumu hem zaten biri bulsa yayinlar demi o yuzden bole bi konu acman sacma olmus
faruk1907 http://www.turkiyemforum.net/oyun-yamalari/46664-fifa-07-100-turkce-manager-mod-hersey-dahil.html buyur gardaş ben yükledim sorunsuz çalışıyor ayrıca %100 türkçe siteye gir resimleri de var.Bana göre yapılmış en iyi türkçe yama.
gfb35 ya arkadaşlar lütfen birisi buraya adam akıllı bir türkçe yama bulup koysun hangisini yüklediysem sorun çıkıyo çoğunda yüklüyorum maça başlarken futbolcu isimleri kayboluyo hiçmi düzgün çalışan yok ya