_NervouS_ arkadaslar simdi ben sifirdan bi takim yaptim ve o taki rest of world de onu baska lige nasil alabilirim oyun fifa 2007 bana yardimci olabilecek varmi lutfen
kurdt lütfen bi bakın gibi başlıklar forum kurallarına aykırı forum kuralları: http://soccercenter.net/forum/konu/37539/Forum-Kurallari Madde 18
onurkadri kariyerlikte istiyosan koyucağın ligin içinde istemediğin bi takımın üstünegel altta add( ekle ) var ona bas takımını seç olur oke kapiş ?? ;)