Nex'in dediği gibi öğretmenlik kutsaldır.Peygamber efendimizin bir sözü var."Bana bir kelime öğretenin 40 yıl kölesi olurum".Bu söze göre öğretmenlik mevkisi hakkındaki fikirlerin de olumlu olarak gelişir..
Böyle saçma bir başlık açtığın için sana 1 gün,izin kafanı boşalt gel..