karakummetin arkadaşlar işte size pes2008 ile ilgili süper bir haber ingilizce bilen arkadaşlar lütfen çevirsin artık türkcell süper lig de var http://i5.photobucket.com/albums/y164/exnethunter/ps3mag2nb9xx8vf3.jpg bu linke dikkat
LORD OF THE PES hımmm ewt tr ligi war gözüküyo sadece tr diğil nerdeyse fifa kadar lisans almışlar daha öncedende lisanslar hakkında bi haber wardı forumumuzda sanırım umarım gerçekleşir o zmn pes in önüne duwar koysan yıkar geçer :D
himan anladığım kadarıyla pes'in daha güzel grafikleri olacağı master league'nin daha gerçekçiği olacağı türk liginin var olacağı sesler falan değişeceğini yazmışlar anladığım kadarıyla
RaphaeLmiX HABER SÜPER 13 Lig ve belirtmiş Lisansları alınmış... Woo00ooW... PES08 gelioo bekleyin! KRAL GELİYO :P
NeFaKo boyle bir seyi yunan sitesinde 1 nisan sakasi olarak gormustum ama buda benziyor ama emin degilim
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: NeFaKo boyle bir seyi yunan sitesinde 1 nisan sakasi olarak gormustum ama buda benziyor ama emin degilim bu haber o zaten.bu resim orda da vardı.
muhammed1899 Bu Salak Yunanlarin Yaptigi 1 Nisan Sakasi ve bu Konu bir kez daha Acildiydi Forumda. LINK: http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=82426&pagenumber=1&perpage=10
LORD OF THE PES maaalesef arkadaşlar haber foss çıktı sanırım 5 temmuzda yapılıcak olan resmi açıklamayı bekliycez
karakummetin arkadaşlar açtığım bu konu için herkesten özür diliyorum galiba bana da şaka yaptılar kusura bakmayın