himan evet arkadaşlar lincoln ile yaptığım bir hareket var bana gerçeği sanki anımsattı ve videoyu buraya koymak istedim video altta http://www.youtube.com/v/Nt_iwWLBUDg>http://www.youtube.com/v/Nt_iwWLBUDg type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> **LİNCOLN HAREKETİ** bu video ise training çalışmamda attığım falsolu bir gol izlemenizi tavsiye ederim.... http://www.youtube.com/v/bJlyCS7bmtE>http://www.youtube.com/v/bJlyCS7bmtE type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> **FALSOLU BİR GOL** **arkadaşlar birde uzun bir trainig çalışmalarım sonucu yeni hareketler öğrendim o hareketleride yeni bir konu açarak gösteririm sizlere saygılar...**
himan Orjinal Mesajı Yazan: xbilinmezy ikincisi süper birde o falsoyu nasıl verdin yazsaydın çok güzel olacaktı :)) çok kolay şimdi şut çekerken iyi falso vermek isiyosan elin shiftte kalacak şutu çekerken bile shift elinde kalacak ve yön tuşu vererek falso yaratabilirsin biraz devrik cümle oldu :D