Arkadaslar ben pes6 için Türkçe Spiker Yujledın Hasan mustanın yaptıgı demosunu tabı
ben sımdı lıverpool maclarında lıverpool gol atınca hanı yeahhhhh die bi ses gelıoya sesı bana bulurmusunuz
ha bu arada 2.sorum ben bu yeaahhhhhhhhh sesını yuklersem turkce spikere zarar verirmi bu 2sinin cevavabını verırsenız
Tam Süper Olacak(Hanımca)