arkadaşlar her ne kadar denedim ama yapamadım şu hamachi ile bağlantı kuramadım fifayı 2 kere sildim olmadı tam böyle bağlantı kuruyorum aniden kesiliyor fifayı komplen sildim yine olmadı FIFA 07 klasörünü sildim yine olmadı yani bi türlü kuramadım oynayamadım ben böyle yapıyorum:
eğer o beni eklicekse:
multiplayer'e giriyorum hiçbirşey yapmadan host'a basıp bekliyorum ama olmuyor yandaki listede hiç ip no yazmıyor yani boş yinede olmuyor
ben onu ekliceksem:
kafadan bir isim yazıyorum hamachideki ip nosunu yazıyorum ardından ip adresine tıklayıp conncet'e basıyorum olmuyor modemi'de resetledim olmuyor hiç olmuyor yardımcı olursanız sevinirim...