steven311 kardeş çok saol.çok güzel olmuş.ellerine sağlık. özellikle ışıklandırmalar süper olmuş. ancak bi sorunum var.kapalı stadium da üst tarafın rengi normal den açık.bende mi sorun yoksa öyle mi??? ama önemli değil.böylede çok güzel.
steven311 Orjinal Mesajı Yazan: selcuk_soner file not found diyo düzeltebilir misin?? yoooo/ ben indirdim. Cokta guzel oynuo. Hem 2 tane stad var. Biri acik digeri kapali. Bu arada az once linke bastim.Calisio...
cannerd http://images.google.com.tr/imgres?imgurl=http:/3239seyrantepe.jpg Stadyumun SS leri Bu arada link dogru...
Bart Simpson ya arkadasim bu link bozuk!!!! insan seviniyor ama link bozuk:mad: lütfen tekrar upload et