Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko
luce´de bjk´ye ilk geldigi sezon takıma uefa´da ceyrek final oynatmıstı yanılmıyorsam.o zamanda cok transfer yapmıstı bjk ama böyle fenerin eskilerini toplayarak degil.demek ki oluyomus =)
1 senede ancak Turkiye'de basarili olunur.
Burada "Eski basarilar" dedikleri sey UEFA Kupasi'nda final, CL'de ceyrek final vs vs..
Olmaz onlar.
Kaldi ki 02/03'te Besiktas'in kadrosu bence daha iyiydi.
Ve su da var :
Futbolcularin maaslarinda aksaklik cikmayacagi ve futbolcularin kazan kaldirmayacagi /Kalli'nin saglik problemlerinin nuksetmeyecegi /Yonetimdeki fikir ayriliklarindan kulubun bir kaosa girmeyecegi vs vs ne malum?
02/03'te Besiktas'ta camia hic olmadigi kadar butunlesmisti.
Galatasaray'da onu goremiyorum.