Merhabalar,
Ben oyuna ilk defa basladim. Daha onceleri oynamistim FIFA ama bu seferki versiyon ile ilgili sorularim var. Neden sahanin rengi hep ayni,hangi stadda oynarsam oynayayim, hep gunduz ve ayni renkte camur renginde bir saha.
Ben bu oyunu PSP'de oynuyorum ve oyuna baslarken normalde hangi stadda oynamak istedigimi, hangi top ile oynamak istedigimi ve hangi hava kosulunda oynamak istedigimi soruyordu ama bu PC versiyonunda sormuyor, bu normal mi yoksa benim oyunumda bir sorun mu var?
Birileri yardimci olursa cok sevinirim.
Dogan