Kota 4gb olalı netde hafif bir hızlanma var.(bazen 750kb/sn bile oluyo :D )Bundan dolayıda o aradaki 1gb hediyemiz :D çabuk doluyo malesef. :(
----------
Video izliycekseniz youtube tercih edin.Diğer çoğu site youtube'un 3-4 katı dolduruyor.Antiyoutube falan yapmayın yani :D yapacaksanız antivideo yapın.