Silent Scream arkdaşlar gs de oyunu ilk açtıgınızda yönetimden ek transfer bütçesi istediginizde hep veriyor dikkat ettim de.ilk seferde kovulmuyorsun yani hemen kabul ediyorlar hatta ondan sonra ultimatom verdim sezon ortasında kabul ettiler :p hile gibi oldu bende oyunu tekrar açtım ilginç degil mi?
kurdt editorden galatasar a gidip finance bolumundeki SUGAR DADY yi etkin hale getirirsen daha fazla para vercektir;) oyunda bnm bildiim kadariyla sugar dady sadece chelsea nin acik o yuzden baya para verio ama gs bnde sadece 21 verdi
cok fazla uye mutlaka izleyin;) http://www.youtube.com/v/8ojVT0udZDg>http://www.youtube.com/v/8ojVT0udZDg type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
SCN_Ferdinand Yaa gir editor'e illada bütçe yapmak istiyosan oradan yap işte yhaaa:):) Ne sugar daddy'si ne ek transfer bütçesi yaratması... Üstleik her takımda aynı şey werilir ilk girişte istenirse yönetim hemen sağlar...
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: cok fazla uye mutlaka izleyin;) http://www.youtube.com/v/8ojVT0udZDg>http://www.youtube.com/v/8ojVT0udZDg type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Ne alaka konuyla??
Silent Scream Orjinal Mesajı Yazan: Anton Ferdinand Yaa gir editor'e illada bütçe yapmak istiyosan oradan yap işte yhaaa:):) Ne sugar daddy'si ne ek transfer bütçesi yaratması... Üstleik her takımda aynı şey werilir ilk girişte istenirse yönetim hemen sağlar... dogrudur da ben editörden yapmıyorum r.madirdi aldıgımda 5 kuruş para vermemişlerdi okadar istememe ragmen üstelik sadece 7-8 milyon $ gibi bir para verdiler.gsde para isteyince 13-14m $ oluyor bu rakam..
Imagine Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Orjinal Mesajı Yazan: cok fazla uye mutlaka izleyin;) http://www.youtube.com/v/8ojVT0udZDg>http://www.youtube.com/v/8ojVT0udZDg type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Ne alaka konuyla?? güzelde valla ne alaka??