beyler managerlik oyunu uzun süren araştırmalar sonucunda "olabildiğince" objektif olarak hazırlanır. araştırma ekibi baaayaaaaa geniş. o yüzden takımların buradan faydalanması çok normal. bakın batuhan karadeniz i man. city istemişti en basit örnek
Nuri Şahin e gelince o takımın alt yapısından yetişti. Çıkmasının nedeni ise 2000 li yıllarda dünyada G.saray ve Dortmund çok önemli kulüplerdi. ama buraya çıkmak için ikiside çok paralar harcadı. Gs "daha çok harcama daha çok gelir" dedi durum ortada. Dortmund ise elindeki futbolcuları piyasası varken satarak kulübü kurtardı. Ama oyuncu kalmadı altyapıdan en yetenekliler üst takıma çıktı. Geçen bu süre zarfında takım önemli herhangi başarı kazanamadı....DUYRULUR....