soccerman PES6 için isimleri düzelten PES6 option file yaması var. Orda Lincoln var. Ben kurdum yeni GS 'yi şov yapıyorum. :D
speedyboy21 kardeş sen en iyisi brezilya milli takımından bul lincoln u bende öyle yaptım tsl yüklü olduğu için schalke yok
ishakki kardeşim bir başlık açarken daha dikkatli olursan sevinirim. 'lincoln yok yaa' tarzı bir cümle başlığa hiç yakışmamış..
ZB_uGuR_ Orjinal Mesajı Yazan: Shev.A team m 'de kardeş arkadas dogru solemis sanaa TEAM-M'de vaarr :)
dardanelspor kardesım pekı brezılya mıllı takımından nasıl buldun lıncolnu ben bulamadım bıde bende tsl kurulu ve bundeslıga da yok lıncolnu bulmama yardım edermısın