Öncelikle PES Shop'tan (tam adını hatırlayamadım) bununla ilgili bir seçenek var. Onu aktif etmen gerekiyor.
Daha sonra Master League'i açıp kendin düzenleyeceksin işte...
Bu bir,
Normal "Season" modunda bu bahsetiklerime hiç gerek olmadan oynayabilirsin bu da iki.
Forum kurallarına göre konu ile ilgisi bulunmayan başlık kullanmak yasaktır bu da üç.