ugurqan_ ya son maçtı golu verse sampiyondum galatasarayla http://www.resimupload.com/ds392764283_çizgi.html
Cesc Linke tıklamayın, hepsini seçip kopyalayın, öle açın. anittamu geçmiş ya işte. Top teğet bile deil ki çizgiye ve de tam üste yakın bi yerden çekmiş
sitting **banada aynısı oldu yaklaşık 1 metre içeri girdi kaleci çıkardı ama hakem devam dedi bunun gibi bir çokhata var oyunda zaten **
ByRm95 öle olunca sinirleniyorum çizgiyi geçiyo vermiyo penaltı oluyo vermiyo çok hata varya ama resimde gol olmuş gibi
onurkadri fifa bence bu hatalardan arınırsa oyun süper olur sadece bu saydıklarınızın dışında oyunda bir sürü hata bulunmakta
ewerad bir kere de ben gole gidiyodum ceza sahası içinde bi defans oyuncusu beni arkamdan çekti yere düştüm ama hakem penaltıyı vermedi hemde kaleci ile karşı karşıyaydım.