saydam Vista kullanıyorum oyunda bi sorun yok süper calışıyor ama play online a girdigimde hata veriyor neden ve cözüm bilen varmı
Neo Vista için erken arkadaşım. Bin türlü hata veriyo. Bu yüzden bi süre daha XP ile yoluna devam et bence.