jordanefe Ceza sahası içinde tam vuracaktım ama reading savunması topu uzaklaştırdı... bi baktım reyes topa doğru koşuyor ve de yetişecek gibi hemen orta yapma fikri geli aklıma... tam kale ağzına güzel bir orta kesiyim derken.. daha güzel bişey oldu... :D http://www.youtube.com/v/hcYt297gnj4>http://www.youtube.com/v/hcYt297gnj4 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
jordanefe sonunda yazıyodu kardeş.. ama neyse ben yine söliim ;) Blur - Woo Hoo (Fifa '98 Soundtrack) LimeWire'dan aratırsan "fifa98 soundtrack" die bulursun.. ;)
Imagine Orjinal Mesajı Yazan: jordanefe sonunda yazıyodu kardeş.. ama neyse ben yine söliim ;) Blur - Woo Hoo (Fifa '98 Soundtrack) LimeWire'dan aratırsan "fifa98 soundtrack" die bulursun.. ;) çok sağol;)
sinan4671 abi videoyu izlerken acaip sinir oldum yaa one yaa bi ileri bi geri iki saat bekliyom aha gircek diye :D ben de ole bişi var
krugger bende orta sahada frikik kazanmıştım d tuşuna sonuna kadar bastım arkadaşın reyesle atttığı golden daha acayip gol oldu.
trapdoor SE sanırım Orta geldiği için oyunun BUG ı olarak pek tehlike arzetmemiş kaleci için, ama güzel gol olmuş... :)