Stevie G arkadaşlar kayıtlı oyunum açılmıyor oyunu açıyorum yüklenirken oyun yüklenemedi die bi yazı geliyor kapanıyor sizce neden olabilir? çözülebilir mi?
Stevie G Orjinal Mesajı Yazan: OmerCagatay Çözülmesi zor.. sağolasın ilgin için. napalım bizde yeni oyuna başlıyacaz artık
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: Curcuna En Sinir Olduğum Şeydir Şu Kayıtlı Oyunların Bozulması Oyundan Soğutuyo İnsanı... Bozma sende :eek:
Roy Keane Kayıtlı oyunu kopyala başka bir yere at sonra aç kayıtlı oyunu düzelebilir..Aynısı benim başımada geldi böyle yaptım ve düzeldi ama her zaman olmuyor..
EgmN ohoooo 2 kez kaydetmek bişey mi bnm aynı save dosyasından 4 tane var bnm de başıma çok geldi büyük ihtimalle türkçe yama veya türkçe spiker kullanıosan ondandır veya fmyi kapatmadan bilg.i kapattıysan olmuş olabilir
TRA_GS bende bu denilenlerin hiç birini yapmadım ama benim oyunda yüklenemio 5 yıl emek verdik takıma off ayar oldum ya silecem oyunu tamamen o olucak
tabata27 kaydettiğin oyun hangi surumde ise mesela 8.01 de ise başka bilg. denersen ordaki fm in de aynı sürümde olması lazım.
NOE Orjinal Mesajı Yazan: Arnafuth oyunu kapamadan bilgisayar'ı kapatınca falan olur genellikle buna dikkat et ;) Aynı sey bendede oldu yha sınır edıyoo FM 06 OYNARKEN 3 YIL GEÇİRDİM kayıdım silindi Tekrar basladım 1 yıld daha gecti sonna dedıgın gıbı OYUNU Kapamadan pc Kapadım yıne Kaydım sılındı :mad:
Cr9 Orjinal Mesajı Yazan: fmdelisiyim ohoooo 2 kez kaydetmek bişey mi bnm aynı save dosyasından 4 tane var bnm de başıma çok geldi büyük ihtimalle türkçe yama veya türkçe spiker kullanıosan ondandır veya fmyi kapatmadan bilg.i kapattıysan olmuş olabilir bende de 4 dosya yedek var 2-3 tanede başka biyerde var çok saklıyom oynumu:D
39anelka399kezman9 Beyle emin olun bundan en çok canı yanan benimdir heralde.Ama kendi kendime buna bi çözüm buldum bunu sizle paylaşmak istiyorum.Öncelikle oyunu kaydettikten sonra bilgisyarı düzgün bi şekilde kapatmassak ve sonra bilgisayarı yeniden açtığımızda hatayı düzelten o mavi yer geldiği zaman orda beklerseniz save gider.Ancak oyunu kaydedip bir kopyasınıda masa üzerine kopyalarsanız.Saveniz gitse bile o masa üzerindekini koyduğunuz zaman hata düzelir.Yani işinizi garantiye alıp belirli aralıklarla kaydınızı masa üzerine kopyalayıp işinizi garantiye alın yoksa emekler boşa gider.Hepinize ii eğlenceler...
frtkkl benim de benzer bir problemim var bir oyun aldım oyunu yükledim ama açılmadı aynen şöyle dedi: funcion: chequea soporte tnl fidnero: d:guillerfuentes3dlibfuenteswindow.cpp causa: d3derr_notavailable descripcion: not available böyle dedi