.MaeSTRo. tabiki edebiyat:mad: hocadan kaynaklanıyordu.Hoca kursa gelenlerin karnesini 4-5 yapıyodu.Yani bu adama hala sayıyorum . neyse sinirlerim gerildi.aklıma geldikçe...:mad: :eek: :eek:
Kerem Orjinal Mesajı Yazan: fb large tabiki edebiyat:mad: hocadan kaynaklanıyordu.Hoca kursa gelenlerin karnesini 4-5 yapıyodu.Yani bu adama hala sayıyorum . neyse sinirlerim gerildi.aklıma geldikçe...:mad: :eek: :eek: Tefeci Öğretmenler çok var Türkiye'de :) Bu aralar Piskoloji dersi çok uğraştırıyor...
eLanvitaL tabiki edebiyat hocadan kaynaklanıyordu.Yani bu kadına hala sayıyorum . Hoca farsça şiirleri,parçaları falan türkçeye çevirin diyo ya.Neyse sinirlerim gerildi.aklıma geldikçe gıcık oluyorum...
eLanvitaL Orjinal Mesajı Yazan: Mr.Simon tabiki edebiyat hocadan kaynaklanıyordu.Yani bu kadına hala sayıyorum . Hoca farsça şiirleri,parçaları falan türkçeye çevirin diyo ya.Neyse sinirlerim gerildi.aklıma geldikçe gıcık oluyorum... Cok şükür düzelttim . :D