arkadaşlar korsan oyunla oynarken pc de herhangi bir kasma yoktu.Ama orjinal oyun aldıktan sonra oyun kasıyor.bunu sebebi güvenlik duvarı antivirüs programı olabilr diye bunları kapatmama rağmen oyun kasmaya devam ediyor.1. oyunun 2. yarından itibaren oyun kasmaya başlıyor.tekrar oynamak istersem pc yi yeniden başlatıp tekrar öyle kasmadan gene tabiki 1. devrenin sonuna kadar oynayabiliyorum.lütfen bu konuda bana yardım ederseniz sevinirim.şimdiden bana yardımcı olmaya çalışan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.