shaqattack ustad face lerin kesinlikle harika ama bi sorun var. yaptıgın saclar oyun icinde oyuncuları kel gosteriyor. sanıyorum onun da nedeni kafaları bıraz ufak yaptıgın icin ama tabi sen bilirsin nedenini. goz onunde bulundurursan sevinirim. tesekkurler.
khabus eline sağlık hepsi çok güzel olmuş ama linkler ölmüş facelerin hepsini tek bi linkte toplasan bizde indirsek süperr olur:)
Venom Orjinal Mesajı Yazan: shaqattack ustad face lerin kesinlikle harika ama bi sorun var. yaptıgın saclar oyun icinde oyuncuları kel gosteriyor. sanıyorum onun da nedeni kafaları bıraz ufak yaptıgın icin ama tabi sen bilirsin nedenini. goz onunde bulundurursan sevinirim. tesekkurler. Ekran kartından olmasın.
Qarijma Doğruyu sölemek gerekirse Beckham fazla benzememiş Terry de öle ama David Willa number one:D Ayrıca Quaresma'nın saçları da olmamış çene bölümü de çoq geniş olmuş ama yine de emeğe saygı
Life. **darcheville istek alıyosan acaba Bordeux dan Rangers a transfer olan Darcheville:D ı yaparmısın**
nec85 Orjinal Mesajı Yazan: David Villa Sánchez Orjinal Mesajı Yazan: shaqattack ustad face lerin kesinlikle harika ama bi sorun var. yaptıgın saclar oyun icinde oyuncuları kel gosteriyor. sanıyorum onun da nedeni kafaları bıraz ufak yaptıgın icin ama tabi sen bilirsin nedenini. goz onunde bulundurursan sevinirim. tesekkurler. Ekran kartından olmasın. evet ekran kartından bende eski pc'imde aynı sorunu yaşıyordum pc'yi yenileyince düzeldi...
Astronomy Dostum ellerine sağlık. Bende amatörce uğraşmıştım bi ara face yapmak için ama şimdi anlıyorum ki amatör bile değilmişim. Cidden mükemmeller. Bu arada bu yaptıklarını bi toparlayıp hepsini tek link haline getirebilmen mümkün mü?
OziLy Orjinal Mesajı Yazan: Alexandrea Pato eet aynen linkler ölü Orjinal Mesajı Yazan: _SaRiCehEnnEm_ evet aynen rapidshare kırık değil