ey1994 arkadaşlar fifa 07 ye sound master la ses ekliyorum ama ses oyunda fısıltı gibi çıkıyo ben size bu sesi nasıl yükseltebilirim veya hangi program sesi **bozmadan** yükseltebilir bi yardım ederseniz sevinirim.