Öncelikle açtığım diğer konu için özr diliyorum.Dalgınlığıma geldi herhalde
Neyse konumuza dönelim
Fifa 07 de müzikler çalıyormuş gibi görünüyor fakat çalmıyor.Spikerde aynı durumda acaba ses dosyalarından olabilirmi?
(Ses ayarı hepsi sonuna kadar)Eğer ses dosyasındansa link werebilirmisiniz?Şimdiden tşk