Gio 07 Arkadaşlar ben create club bölümünden bizim sınıfımızın takımı yarattım oyuncular falanda yarattım ve rest of world bölümünde çıktı ben bu kulübü nasıl türkcell süper lige koyabilirim yardımcı olursanız sevinirim
faruk1907 birade onu ancak kariyer modda yapabilirsin kariyer moda gir süper ligi seç herangi bir takımın üstüne gel altta yazı çıkıcak takım ekle diye oraya bas ve al takımını
By.Ekim örn, ben lig a yaması indirdim ordaki oftaş, kasımpaşa ,istanbul felan onları türkcell süper lig e taşıyamicammı
hakanates42 bu sorun bendede var ben kendi takımımı kurdum ama ligsiz takımlar bölümünde çıkmış ve karier yamapıyorum nası olur bu
blackfou New Manager-->Oynamak İstediğin Lig-->Sonra bir kulübün üstüne gel ve aşağıdan Add Club (yada onun gibi bişi) ona tıkla-->Sonra da Rest Of The World den kendi takımını seç.--> Sonra kendi takımını USER takımı olarak seç. Bundan sonrası aynı