Hamachi internet cafelerdeki gibi bilgisayarlar gibi bilgisayarlar arasında ağ bağl.oluşturur.FIFA 07 de nasıl online oynayacağına geldiğinde **GAME MODES-->MULTİPLAYER-->NETWORK(burada,hamachi yüklüyse arkadaşın Iniatate ye tıklar ve sen gelen davete "join"dersin)-DIRECT IP**(burada,oynayacağın kişi sana IP sini verir sen onu"new"den eklersin sonra o host a tıklar haber verir sen de "connect"e tıklarsın ve oynayabilirsiniz)UMARIM YARDIMIM OLMUŞTUR;)