Thor NHL takımlarından Nashville Predators'ın yeni sahibi Craig Leipold, takımı Hamilton kentine taşımak istiyor. Ancak kurallar gereği bir takım iki sezon üst üste 14 bin biletin altına düşerse şehir değiştirebiliyor. Şimdiye kadar 9 bin bilet satılmış durumda. Bakalım taraftarları takımlarını Nashville'de tutabilecekler mi?
Thor Predators NFL değil NHL takımı. Hordichuk, Sullivan, Kariya, Radulov ve Zidlicky gibi oyunculara rağmen Konferans Çeyrek Finali'nden öteye gidemediler bir türlü. Bunun sonucu olarak da 17,113 kişilik salonlarını dolduramıyorlar.
Venom Ülkemizde keşke yaygınlaşsa bu spor. İzlemesi zevkli oluyor ancak orada tribünler boş kalıyor bizim ülkemizde 15-20 kişinin karşısında maç ederler artık.
Thor Adrenalin seviyesi yüksek bir spor. Yeterli desteği alabilse hokey ligimiz ve Amerikan Futbolu ligimiz gelişebilir ama finallerin haberi bile verilmiyor ne yazık ki. Bütün spor dünyamız 3,5 kulübün(!) etrafında dönüyor ne yazık ki.