Sorunu anlayamadım ama belirtileri söyleyeyim:
-En kolay açılan site:Google
-Diğer siteler bazen 3. bazen 5. bazen de 10. deneyişte açılıyo. (linki tekrar tekrar enterlıyorum)
-Sora örneğin SCN'de gezerken genelde linkleri ilk tıklayışta genelde açılmıyo. Tekrarlayınca açılıyo (tekrar sayısı değişiyo yine)
-MSN açılmıyo.
-Modem bi sorun gözükmüyo.
-Bazen modemin üzerindeki ethernet ışığı sönüyo ama bi değişiklik olmuyo. (yani yine tekrar deneyince girebiliyorum sitelere)
-Resimler ve ana sayfa dışındaki eklentiler (reklamlar fln) gözükmüyo.
aklıma geldikçe ve yeni şeylerle karşılaştıkca eklerim. Bu arada 4440375'ten adsl hattımda sorunun olmadığını söylediler.
Şimdiden teşekkürler..