Experienced10 Merhaba Arkadaşlar ben Muhammet.SCN'ye yeni üye oldum.Bundan sonra Facelerimi burada yayınlıcam. BALLACK
Ume Nestada Blur üstüne sharpen olmamış bence facelerde blur iyi gitmiyor kullanılmaması daha iyi:) eline sağlık.
Experienced10 EMRE AŞIK (FİNAL) NOT : Arkadaşlar bu TEMPLATE'in hemen hemen aynısı Darcheville'de vardır.Çalıntı değildir.Sadece bakarak yapılmış bir arkaplandır
ertuii hadi arkadaşım güzel yapıyosun.bi gs face pack bekliyoruz senden şöle takımımıza yakışır sen yaparsın dostum hade iyi çalışmalar.