Nasil olmaz ya, adamlar ayda yildi nfs'ten daha iyi bir oyun yapmis ondada gamepad secenegimi yok ?? ben asiyim kendimi daha iyii,,
arabayi yeni aldiginda cok kayi, ama onu modfiye ederek duzene sokabilirsin, ama fazla oynamadim cunku gamepadle oynamak istiyom !!