emrahaltunnn arkadaslar oyuna gırıyorum ama maca girerken kendiliğinden cıkıyor yardım edenler sindiden sagolsun::::
kaanylc arkadaşlaar bende bir soru sorucam bu fifa 06 da deamon tolsla nası kurabilirim ordakileri okuyup yappıyorum yeniden başlatınca resim çıkıcak diyor ama çıkmıyor bunun için yükleyemedim