Arkadaşlar Fenerbahce ile master ligde ilerliyorum
kadrom
kale:serdar,rüştü,volkan,ömer çatkıç
defans:edu,lugano,ümüt,serkan,önder
orta saha,merhmet aurelio,mehmet yozgatlı,alex,tuncay,,gudyoksen,diego(werder bremen'deki deyil)
forvet,colin kazım,kezman,makaay,trezeguet,gökhan ünal
işte kadrom böyle lig sonuna geldim 9 maçım kaldı transfer döneminde kimleri satıp kimleri ayılım buna siz karar verin dedim
diegoyu satıp werder bremendeki diego uy almayı düşünüyom tuncayıda satmayı gudyoksenide satmayı düşüyorum sizce kimleri alıyım takıma???