emre7b alın kim ne yazdıysa karşılık verdim sizden korkmam ayrıca sizin gibi hırsız şerefsiz olmaktansa olgunlaşmamış olurum daha iyi
emre7b Orjinal Mesajı Yazan: serhat90 karsılık vermekle hiç bişey olunmuyo yaptığın icraatlar önemli suss icraat mı yaptırıyonuz salak salak konuşcağınıza adam gibi cevap verin kadroları yaptırıp sonra da biz yapcaz diyorsunuz nasıl emeğe saygı bu
serhat90 kadroları kimse sana yaptırmadı onurkadri deyince bizde başladık yapmaya biz zaten site olarak yapıyoz kişisel olarak değil bu yüzden seni çalışmaya alamayız.
onurkadri serhat birak yaa çoluk çocukla uğraşıp bizim o değerli vakitlerimizi sübyanlarla tartışarak geçirme emre sana gelince büyü akıllan ondan sonra gel tmm mı almıyım aklını ( tabi varsa )
Kerem **Serhat Elimden Geldiğince Forma Falan işlerini Halledecem Fakat Bu Aralar Çok Fazla Script Yazılım işi Çıktı Onları Bitirmeye Çalışıyorum Zaten Dimurattinin işi Bitsin Yeterli Benim için Diğerleri Kolay ;)**
Kerem **Serhat Elimden Geldiğince Forma Falan işlerini Halledecem Fakat Bu Aralar Çok Fazla Script Yazılım işi Çıktı Onları Bitirmeye Çalışıyorum Zaten Dimurattinin işi Bitsin Yeterli Benim için Diğerleri Kolay ;)**
Kerem **Serhat Elimden Geldiğince Forma Falan işlerini Halledecem Fakat Bu Aralar Çok Fazla Script Yazılım işi Çıktı Onları Bitirmeye Çalışıyorum Zaten Dimurattinin işi Bitsin Yeterli Benim için Diğerleri Kolay ;)**