balli79 SLM BÜTÜN SCN ARKADAŞLARIM.UZUN ZAMANDIR UZAKTIM SİZLERDEN.FİFA 07 ONLİNE OYNAMAK İSTEYEN ARKADAŞLARIMA SESLENİYORUM.ARTIK ESKİSİ GİBİ FİFAYA KİTLENİCEM.oynamak isteyen arkadaşlarımız bana bu adresten ulaşabilirler balli_79_fifacolik@hotmail.com
_TaYFo_ Konu başlığı tamamen büyük harflerden oluşamaz ayrıca zaten Online Fifa07 konusu yukarıda mevcut