Ben Fm 2007 ye fazla patch ve skın yukledım.Süreklı oyundan cıkıp hatalar verıyor.Oyunu sılecem ama oyunu sılerken de
Installshield Sihirbazı
The Wızard cannot contınue because of the followıng error:could not load wızard specified in /wizard.inf(104)
WARNING:could not delete temporary fıle C:\DOCUME 1\yuksel\LOCALS 1\Temp\ismp026\9779182
hatası verıyor.Ne yapmam lazım bu oyunu sılmem ıçın.Lutfen yardım edın!!!!!!!!!!!!!!