Selamlar, baya oluyo oyun çıkalı farkındayım, o zaman yükleyip oynamaya çalışmıştım fakat takım falan seçtikten sonra menülerin içinden çıkamamıştım. Oyunda bi sonraki pencereye geçmek için dili ingilizce falan yapmam gerekiyordu diye aklımda kalmış öyle yaptım ama oyun reklamlarda donup kalıyor, çok az uğruyorum scn e Öss falan uzaklaştım baya biliyorum daha önce tartışılmıştır ama 23 sayfa okuyamadım şimdi affola..
Kısaca öncelikle oyunu açabilmem için ne yapmam gerektiğini ardından menüde nasıl ilerleyebileceğimi (next day falan artık heralde) kısaca anlatırsanız sevinirim :).