Mesela ben bi bilgiyi paylaşıyım:
free agent olan bir yıldızı almak istediğinizde genellikle çok para ister bunun için ona önce değerinden az maaş verin doğal olarak gelmeyecek.sonra bekleyin o bir takıma transfer olunca onu transfer marketten arayıp bulun ve girin ve aldığı maaşın bir fazlasını verin böylece bonservissiz ve alabileceği enaz maaşla almış olursunuz.
sizinde bildikelriniz varsa ve paylaşırsanız sevinirim. şimdiden saolun.