arkadaşlar bildiğiniz üzere tüm ligler 2006 / 2007 sezonunu hemen hemen tamamladı ve 2007 /2008 sezonu hazırlıkları başladı sizce konami de yeni oyun hazırlğı varmıdır acaba mesela çok merak ettiğim konulardan bi tanesi artık ps2 versiyonu yapmayacaklarmı bilen arkadaşlar varsa aramızda cevaplarınızı bekliyorum