merhaba PES6 extremepatch kurdum makineye...xp bu yama ile hep açılıyordu...1.girdinmide 50.giriştede...ancak makinye vista kurduğumdan beri 1 giriş tamam giriyor, makineyi kapatıp açınca pes6 ya girmiyor..tekrar crack yapınca oyuna giriyor bu seferde tama kadrolardan sonra oyuna girerken aynı hata geliyor...vallah kime sordumsa anlamadı.3d analyzer programı nı denedim o da olmadı ya ben onda beceremedim yada başka bişey...ustalardan yardım bekliyorum...teşekkürler