38_YUNUSO_38 benim yapmış oldugum resimli anlatım ... http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=134197&pagenumber=1&perpage=10
38_YUNUSO_38 oyundan atar bende ilk yaptıgımda oyunda attı ama inan dogru dürüst yapmadıgımızdan o resimli anlatımın aynısı yap görecen ki olacak ...
yg5555 Orjinal Mesajı Yazan: alican3544 nereye koycaz bunlari o dosyaları dkz studıo ile dataya ımportlayacaksın
pasali_genclix Yeni TV Yaması Yapmayı Düşünüyormusun Mesela İngiltere ligi Spormax Almanya Ligi Trt İspanya Ligi Ntvspor felan Yaparsan Baya Güzel Olur
crayzua Orjinal Mesajı Yazan: pasali_genclix Yeni TV Yaması Yapmayı Düşünüyormusun Mesela İngiltere ligi Spormax Almanya Ligi Trt İspanya Ligi Ntvspor felan Yaparsan Baya Güzel Olur evet ya ,ayrıca lig tv nin yeni logosunu eklesen bide oyuncu isimlerinin gözükdüğü alt taraf da sadece isim gözüküor ism boyanmamıs srun var düzeltilirsen sevinirim
ardert ArkadaşLar bende yağpabiLen şansLıLardanım heraLde tek yapmanız gereken önceLikLe ingiLizce bi dkz studio programına sahip oLmak zaten sonrası yamanın içindeki kuruLum textinde mevcut iyi oyunLar...
Guncel zor oldu ama iyi yaptım sorunsuz bir şekilde link veriyorum ceza vermeyin ltf http://www.sendspace.com/file/h9hi32 bunu indirin ve bunun içindeki dosyaları once masa üstüne sonra kurun tamamdır
tormi ** **ellerin dert görmeye kardesim..sene 2010 olacak ama bu yamalarla hala tadıvaroyunun..heryerde aradım seninki kadar iyisini bulamadım..helal olsun
erkek 10 kardes ben indirdim çok tşkler çok iyi pes 6 ya ayrı bir renk geldi çok sağol beyaaz felanda görükmüyo
mertkai dkz stüdyadan herseyi yapdım oyunu acıyorum takımları seçiyorum macı baslatıyorum oyundan atıyor napcam
hmssf kurulumdakileri yapma ipmortlamayı biliyorsan importla.bende de aynı sorun oldu öyle yaptım fıstık gibi çalışıyor vallaa