kadroya bakın__volkan demirel,sergio ramos,naldo,malık fathi,hamit altıntop,appiah,tuncay,alex,nihat,f.torres,renteria
işte fener,n bendek, kadrosu ama bi türlü şampiyonlar ligini almadım deli olcam yaw..yarı finalde hep manchester unt gelio en az 3-4 tane atıo..hele o şerefsiz rooney yokmu!!!!! nese 4-1-3-2 oynuom arkdaşlar..ligde HİÇ yenilmiyorum arupada en fazla yarı final..biri bi akıl versin deli olcam..5,sezonum oyuncular fıstık gibi oynuo ama yarı finale kadar yardım bekliyorum