lombranzo Arkadaşlar NBA Live 06'yı bikaçgün önce yükledim , sorunsuz oynuyordum.Oyunu kaydettiğimdede bi sorunla karşılaşmıyordum.Şimdi "Dynasty" maçları oynuyorum oynuyorum.Load dediğimde oyundan atıyor.Yardım ederseniz duacınız olurum. Saygılar..
mertonur muhtelemen yukledıgın dosyalarda olmustur.yama yukledıysen sil ya da dosyanın yedegını al ve oyunu tekrar kur
lombranzo **Yama yüklemedim.Oyunu sildim ve tekrar kurdum ama hala aynı.Load/save tıklayınca oyundan atıyor :( **
mertonur sanırım kayıt yaparken bi hata oluştu ve dosya bozuldu.yeniden bi kariyere baslaman gerekicek