myenes :rolleyes: arkadaşlar ben fifa 2005 demosunu yükledim ama bende fifa 2005 cd si vardı ama 1.cdsi bozuktu 2.cdsinde olan dosyaları fifa 2005 dosyalarının içine tabi uygun yerlerine şimdi bunda oyun full oyun olmadı niye?:confused:
myenes Orjinal Mesajı Yazan: G___ultrAslan___S çünkü 1.cd deki dosyaları koymayı unutmuşsun. ama i.cd bozuk:D