Parasetamol Arkadaşlar, ligde, master ligde ve kupada kondisyonları ve hakemi seçebileceğimiz bir program var mı?:rolleyes: Lodmixer ile olmuyor. :(
sercansercansercan kardeşim sana yardımcı olacağımı sanıyorum futbolcuların staminalarını 99 yaparsan master ligde oyuncuların aynı gerceteki gibi üstü üste maçlar oynayabilirler bu benim uyguladuğım ve sonuç aldığım bir yöntem dene pişman olmayacaksın
Resurgam_Monster Condition/Fitness´ın yükseltilmesi de işe yarar.Editten yapılabileceği gibi master lig de antremanlarla da yapılabilir.Ama benim aklıma takılan hakemi seçmek?Aynı hakemle sürekli oynamak sıkıcı olmazmı?:confused: Sıkıcılık kısmını da açıklamak gerekirse kötü hakem yönetimleri bile bazen maçlara ayrı bir zevk katıyor.