burcugur bende tum fifalar war.fifa 96,98,99,2000,2001,2002,2003,2004,2005,06,06 wc,07,uefa cl 04-05,06-07
ck. Orjinal Mesajı Yazan: Щїтсђ ќїлφ® Fifa 94 ü oynamak isteyenler bu linkten indirebilirler hahah benm hoşuma gitti aynı atari gibi :D:D FIFA 94 TIKLAA Link için sağol. Çok makbule geçti. :) Fifa 94 için birkaç taktik: kırmızı kart yedikten sonra hakemden kaçabilirsiniz. :) bir de pas ve şut tuşlarına aynı anda basarsanız, kasti faul yaparsınız. :) şimdi aklıma geldi, rakip kaleci degaj yaparken önüne geçip defalarca şuta basarsanız, kaleci topu dikmeden kaparsınız. :D
andaceyi_09 Orjinal Mesajı Yazan: GaSgoine ya ne güzel günlerdi. 98 ve 99 serinin en sevdiğim oyunlarıydı.Merak ediyorum hala bu oyunları elinde bulunduran var mı? ben 99 u indirdim oynuyom hatta 98 i de indircem
andaceyi_09 Orjinal Mesajı Yazan: _Kaka_ Orjinal Mesajı Yazan: Witch_king Fifa 94 ü oynamak isteyenler bu linkten indirebilirler hahah benm hoşuma gitti aynı atari gibi :D:D FIFA 94 TIKLAA bu oyun hangi tuşlarla oynanıo? space pas shift şut olması lazım
joker64 ben fifa98 le başlamıştım tahtadan saha vardı taç,korner falan yoktu :p http://www.youtube.com/v/3MH6_DJMiEU>http://www.youtube.com/v/3MH6_DJMiEU type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
cok fazla uye Orjinal Mesajı Yazan: Щїтсђ ќїлφ® Fifa 94 ü oynamak isteyenler bu linkten indirebilirler hahah benm hoşuma gitti aynı atari gibi :D:D FIFA 94 TIKLAA link için saol indirip deniyom şimdi
Micrope Ben 99'da başlamıştım yanlış hatırlamıyorsam. 00'de olabilir tam bilmiyorum ama. Elimde; 1998 Fransa-1999-2000-2001-2002-2002 WC-2003-2004-2005-2006 WC-2007-2007 ECC-2008 Hepsi var duruyor benim yatağın altında :D Bu avrupa şampiyonasımı ne vardı oda var yanılmıyorsam yani duruyor olması lazım. 98 bazı yerlerde hala satılıyor nostalji yapmak isteyenler için. :) Sahtesi 1-2 milyona fln.
JSJ ya ben bir türlü 2002 yi xp de çalıştıramıyorum arkadaşım sende 2002 var ve xp de oynayabiliyormusun yada nasıl oynarım biliyormusun? cevap verirsen sevinir bu kardeşin. 99-00-01-02(Çok beğendim ama evde bir türlü oynayamadım)-03-04-05(En uzun oynadığım fifa serisi)-06(Berbattı hiç oynamadım)-07(Çıktığı günden beri oynuyorum ama keşke 15 yıldan devam edebilsen hep bitiyo 15 yılda bundanda sıkıldım)-08(Umarım 08in sonu yoktur 2078e kadar gidebiliriz... :)