Slm arkadaşlar ben cem.Ve İlk forma Çalışmam....
Yorumlar:)
Yorum yapan yok mu?
renkler güzel ilk formalar için ;)
SAol
arkadaşlar lütfen yorum yapında bende bileyim nasıl oldunu..
Logolar güzeol olmamış son iki formada. Boyamalar güzel.
YENİ SEZON Barcelona
İnter 100.yıl Forması
kardeş beşiktaşın 100. yıl formasını yapabilir misin
İnter forması hoş olmuş ama arkasındaki kırmızılık olmıcak:)
barça formasının mavi rengi biraz farklı olmuş inter forması güzel:)
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: