Ü.Özat ve Tuncay'ın takımdan ayrılmasından sonra,yeni kaptan sizce kim olmalı?
Benim gönlümden geçen Mehmet Aurelio..
Geldiği sezondan beri tam bir istikrar abidesi; çalışkanlığı ve kişiliğiyle ön plana çıkan,Türk vatandaşlığına geçtikten sonra Milli takımın değişmez elemanı(Milli marşımızı söylemesi ayrı bir sempati kaynağı),taraftarın gözdesi Aurelio'yu takımımızın başında kaptan olarak görmek isterim..