Beyler bu nasıl kuruluyor.ben de hep hata veriyor.yardım ederseniz sevinirim.
nereye kuracaz yada ek olarak bisey mi yapacaz
wallah bendede ayni bok bi türlü olmuyo+
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: