Menejeri bir toplantıda;Tuncay Şanlı ,Tuncay Şanlı gibi gider klübüne para kazandırarak gider demişti.Fakat şuan kaptanımız,şanlı bir şekilde gitmedi sanırım.1 sene daha kalıp gelecek sene çok rahat aynı performansla gidebilirdi avrupaya hemde daha büyük bir klübe.Avrupa sevdasına, avrupanın sıradan bir klübüne giderek hemde takımına para kazandırmadan giderek bana göre hata yaptı.
Neyse en azından Fenerbahçe olarak bir yıldız adayı kazandırdığımız için sevinmeliyiz.İnş. 2. Rüştü vakaasıyla karşılaşmayızda başarılı olur avrupada.
Şuana kadar sağladığın tüm katkıların için teşekkürlerimi iletiyorum bir Fenerbahçe taraftarı olarak.Yuvan herzaman sana açık.
Başarılar Kaptan Tuncay Şanlı..