Akrobat_SCM FIFA 07'de takımları falan belirliyorum lakin tam maça girecekken hata raporu dalaweresi çıkıyor.Sorun neyden kaynaklanıyor Yüklediğim patchlerden olabilirmi ama ben daha önce yükdediğimde olmamıştı. İnşallah Derdime derman olursunuz. :(